مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

اعزام 134 دانش آموز ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات ورزشی سراسر کشور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعزام 134 دانش آموز ورزشکار پسر استان برای شرکت در سی دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 04 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سلیمان محبی در آیین بدرقه کاروان ورزشی از دانش آموزان خواست: سفیر اخلاق کرمانشاه دراین مسابقات باشند، چراکه اخلاقمداری حتی از کسب عنوان قهرمانی هم مهم تر است.

وی به اهمیت وحدت و انسجام گروهی برای رسیدن به موفقیت اشاره کرد و افزود: انفرادی رفتار نکنید، همدل و هماهنگ باشید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا نام کرمانشاه را مطرح کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این نکته که فردی در زندگی موفق است که جسمی سالم داشته باشد، به دانش آموزان گفت: بهترین راه سلامتی ورزش است و خوشبختانه در آموزش و پرورش استان تمام سعی ما این بوده که بتوانیم تمام ابزارها و ساز و برگ لازم را برای دانش آموزان تهیه کنیم.

محبی محل برگزاری این مسابقات را استان خراسان رضوی اعلام کرد و افزود:  134 دانش آموز ورزشکار پسر استان کرمانشاه برای شرکت در سی و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور اعزام می شوند.

وی گفت: دانش آموازن استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات در رشته های هندبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا و دو و میدانی با سایر استان ها به رقابت می پردازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار