دورکاری برخی کارمندان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۹۰۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 16 September 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرسنل و کارکنان دارای بیماری زمینه ای، هفته آینده دورکاری کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری عصر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا، افزود: نگرانی در حوزه کادرهای درمانی وجود دارد و امید است کاهش آمار مراجعه و بستری را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تمام دنیا درگیر این بیماری است، اظهار کرد: تأکیدات در همه مناطق بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به معنای واقعی است.
استاندار گفت: استان نیز در چند بخش آسیب پذیر بوده که باید کنترل اجتماعات و تحقق فاصله گذاری‌های اجتماعی را داشته باشیم.
کلانتری با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های بهداشتی برای کنترل و پیشگیری کرونا استفاده شود، اظهار کرد: در آرامستان ها باید نگاه مناسب‌تری به رعایت پروتکل‌ها شکل بگیرد.
کلانتری تصریح کرد: باید نگاه در سطوح مختلف جامعه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد و نقش رسانه‌ها در تذکر، آگاهی بخشی و تشویق‌ها محسوس است.
کلانتری با اشاره به اینکه در حوزه خانه سالمندان با لطف الهی، ورود به موقع و کنترل مناسب شیوع از بروز یک فاجعه جلوگیری شد، گفت: عملکرد بخش‌های متولی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و روند درمان مبتلایان در خانه سالمندان قابل تقدیر بود.
به نقل از مهر استاندار به برخی گزارشات دریافت شده از تجمعات و عدم رعایت پروتکل‌ها در برخی آزمایشگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: باید اقدامات کنترلی در این راستا به نحو مطلوب شکل بگیرد.
وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش اجباری به حضور در کلاس‌ها وجود نداشت، گفت: وظیفه دولت و مسئولین فراهم سازی تمام امکانات و مدل‌های آموزش بوده و خانواده‌ها نیز باید بهترین انتخاب را داشته باشند.
کلانتری گفت: سلامت دانش آموزان اولویت ما بوده و در این راستا گام خواهیم برداشت.
کلانتری با تاکید بر اینکه مردم به هشدارهای بهداشتی توجه می‌کنند، ابراز داشت: نگاه حداکثری به رعایت پروتکل‌ها خروجی بسیار مؤثری را رقم خواهد زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار