۳ هزار برنامه طی هفته بسیج در بجنورد اجرا می‌شود

فرمانده سپاه بجنورد گفت: ۳ هزار ۳۳۸ فعالیت در سراسر شهرستان در قالب ۵۷ عنوان برنامه پیش‌بینی و در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 20 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه بجنورد در خصوص برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: در ستاد گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج شهرستان در مجموع ۳ هزار ۳۳۸ فعالیت در سراسر شهرستان در قالب ۵۷ عنوان برنامه پیش‌بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: فضاسازی شهری، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تقدیر از فعالان این حوزه، دیدار با کارآفرینان برتر بسیجی و بازدید میدانی از طرح‌های محرومیت زدایی و افتتاح طرح‌های عمرانی گروه‌های جهادی شهرستان از اهم برنامه‌های این هفته هستند.

فرمانده سپاه بجنورد تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، مهارت‌افزایی، برگزاری اردوی جهادی اقشار و اصناف بسیج، برگزاری یادواره‌های شهدا، اجتماع بزرگ و ۵ هزارنفری بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

وی برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و اهدا ۳۷ سری جهیزیه و توزیع ۵۰۰ وسیله گرمایشی، همایش دختران حاج قاسم و دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری را نیز از سایر برنامه‌های این هفته برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار