توسط مدیرعامل پتروشیمی مکران صورت گرفت:
در پی انتصاب محمد اسلامی به سمت معاونت رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، مدیرعامل بزرگ‌ترین طرح صنعتی سیستان و بلوچستان از تلاش‌های وی در طی سال‌ها فعالیت در جهت آبادانی سواحل مکران و زدودن چهره‌ی فقر از استان سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۸۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 30 August 2021

به گزارش تابناک، متن پیام علیرضا منیری ابیانه به شرح زیر است:

واکنش‌ها به خبر درگذشت مدیر محیط زیست منطقه آزاد چابهار/ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار: با حضور مصطفی‌زاده رویکرد محیط زیستی منطقه آزاد چابهار دو چندان شد/ مدیرعامل پتروشیمی مکران: فعالیت‌های دکتر مصطفی‌زاده در عرصه محیط زیست کشور ماندگار استبسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

چه غرورآفرینند کسانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین روزهای خود را برای پیشبرد اهداف و ارزش های میهن عزیز اسلامی وقف کردند.

استاد ارجمند جناب آقای مهندس اسلامی

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام ، تلاش مجدانه حضرتعالی در وزارت راه و ستاد توسعه ی سواحل مکران که نمونه‌ی مثال زدنی از مجاهدت خستگی‌ناپذیر بوده ستودنی است ؛ به سهم خودم از زحمات بی‌وقفه جنابعالی در این عرصه تقدیر و تشکر دارم.

همچنین انتصاب بجا و شایسته ی حضرتعالی را در سمت معاون سایت محترم جمهوری و ریاست سازمان انرژی اتمی تبریک عرض می‌نمایم . امید است در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) پیروز و منصور باشید.

با تشکر و تقدیم احترام مجدد

مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران/ علیرضا منیری ابیانه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار