بیشترین بارش ها به سپیدان اختصاص یافت

مدیرکل هواشناسی استان فارس سه شنبه اعلام کرد:بررسی ۹ ساعت گذشته در ۱۸ ایستگاه هواشناسی فارس نشانگر ۸۸ میلیمتر باران است که شهرستان سپیدان با حدود ۲۸ میلی متر بیشترین میزان بارندگی در استان داشته است.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 21 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مهرداد قطره سامانی بیان داشت: پس از شهرستان سپیدان که بیشترین میزان بارندگی داشت، نورآباد ممسنی و بوانات هم با ۹ میلیمتر در ردیف بعدی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: ۳۳ ایستگاه هواشنایی در استان فارس فعال است که طی ۹ ساعت گذشته شهرستان فیروزآباد ، زرقان، خفر و استهبان با یک میلیمتر کمترین بارش ها داشته اند.

مدیرکل هواشناسی ادامه داد: آسمان امروز سه شنبه ۳۰ آذرماه نیمه ابری تا ابری، در نواحی شمالی و برخی نقاط مرکز بارش باران و در شمال شرق وزش باد گاهی شدید پیش بینی شده است و شامگاه سه شنبه نیز کاهش دما داریم.

وی گفت: همچنین چهارشنبه یکم دیماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در نواحی شرقی وزش باد و همراه با کاهش دمای شبانه داریم و پس از عبور سامانه کنونی، تا پایان هفته بارندگی در استان پیش بینی نمی‌شود و دمای شبانه هوا هم همراه با کاهش خواهد بود.

قطره سامانی افزود: منطقه ایزدخواست آباده با سه درجه بالای صفر سردترین نقطه استان بود و شهرستان های مُهر و لامرد هم با ۲۶ درجه بالای صفرگرمترین مناطق استان فارس گزارش شده است.

همچنین دمای هوای مرکز استان طی بامداد امروزسه شنبه به ۱۰ در جه بالای صفر رسید و حدکثر دمای شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹ درجه بالای صفررسید.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار