تمامی محورهای مواصلاتی فارس باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: با وجود بارش شدید باران و برف در اکثر نقاط استان طی سه روز گذشته، تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 31 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علیرضا سیاهپور، افزود: نیروهای راهداری بلافاصله پس از اتمام عملیات برف روبی در محورهای اصلی، فعالیت خود در محورهای فرعی کم تردد و روستایی را آغاز کرده‌اند و اگر در این محورها نیز انسدادی باشد ظرف یکی دو ساعت بازگشایی می‌شود.
وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف در استان فارس را در محورهای دشت ارژن، صفا شهر، کدیون تا قلات، هفت برم به سمت دشت آزادگان و سپیدان و تمام محورهای این شهرستان و همچینن محورهای اقلید، خسرو شیرین آباده، صفاشهر و بوانات شاهد بوده‌ایم.
او اظهار داشت: در محدوده کازرون، نورآباد، فیروزآباد و فراشبند نیز بارش‌ها به شکل باران و عمدتا شدید بوده و با وجود شدت بارش‌ها خسارت قابل توجهی که باعث انسداد محورها شده باشد گزارش نشده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس بیان کرد: در اکثر محورهای استان نیز ریزش کوه را داشته‌ایم که توسط نیروهای راهداری بلافاصله باز شده است.

بالا بودن ترددهای غیر ضروری در محورهای فرعی برخلاف توصیه‌ها

سیاهپور گفت: با وجود توصیه‌هایی که قبل از آغاز بارش‌ها به شهروندان مبنی بر خودداری از انجام سفرهای غیر ضروری داشتیم اما در جریان این بارش‌ها شاهد بودیم که بعضا در محورهای فرعی و روستایی سفرهای غیرضروری بسیاری انجام می‌شود و خودروها عمدتا امکانات ضروری مانند زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی نیز به همراه ندارند.
وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با توجه به پیش بینی هایی که مبنی بر شدت یافتن بارش ها طی روزهای آتی شده، از انجام سفرهای غیر ضروری حتما خودداری کنند و تلاش کنند که امکانات و مایحتاج اولیه را قبل از آغاز این بارش‌ها تهیه کنند تا چنانچه امکان تردد وجود نداشت دچار مشکل نشوند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار