با هرس درختان مشکل روشنایی بلوار نواب حل خواهد شد

مدیر امور برق یک شهرستان یزد: درختکاری و فضای سبز موجود در بلوار نواب موجب کاهش نور این بلوار شده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 25 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، قدیمی بودن لامپ‌ها و شاخ و برگ اضافی و بلند درختان مانع روشنایی کافی در بلوار نواب شده است.


سر استاد در برنامه پرس و جو شبکه یزد گفت: به علت رفوژ میانی وپهنای بیشتری که بلوار نواب نسبت به بلوار‌های دیگر دارد، درختکاری و فضای سبز موجود در آنجا باعث کاهش نور شده است.


وی افزود: با بازدیدی که با فرماندار از محل داشتیم قرار شد شهرداری نسبت به هرس درختان اقدام کند و ما هم تلاش کردیم جا‌هایی که ضعف روشنایی و خطر ساز بود را به حالت اول برگردانده و عیوب را اصلاح کنیم.


مدیر امور برق یک شهرستان یزد ادامه داد: هم اکنون وضعیت روشنایی از استاندارد خوبی برخورداراست، ولی طبق تفاهم نامه‌ای که با شهرداری داریم پیش بینی شد تبدیل روشنایی به چراغ‌های ال‌ای دی و کم مصرف که در دستور کار این بلوار هم هست در آینده انجام شود.


سر استاد در مورد ارتفاع تیر‌های برق که بیش از حد معمول است گفت: اصول مهندسی در حال به روز شدن است و در آینده اگر اصلاح بر اساس اصول مهندسی لازم بود انجام می‌شود.


دهقان مدیر منطقه یک شهرداری یزد در مورد هرس درختان این بلوار گفت: هرس درختان به دلیل گستردگی فضای سبز، محدودیت نیروی انسانی و پیمانکار، طی پروسه چندین ماهه اتفاق می‌افتد و تا پایان سال که هرس درختان در نقاط مختلف انجام می‌شود در این بلوار هم انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار