پروازهای شیراز به نجف از دهه فجر آغاز می شود

استاندار فارس از اعزام زائرین عتبات عالیات استان فارس به نجف از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز از ۱۲ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 26 January 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۶ بهمن در جلسه هماهنگی پروازهای مستقیم از شیراز به نجف گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز پرواز مستقیم بین فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز و فرودگاه نجف اشرف صادر شد و اولین پرواز، به مناسبت آغاز دهه پرفروغ فجر روز ۱۲بهمن کار انتقال زوّار محترم را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: هر هفته یک پرواز از فرودگاه شیراز به نجف برقرار می‌شود که در صورت استقبال زائرین می‌توان آن را افزایش داد.

استاندار فارس ابراز امیدواری کرد: با استقبال خوب هم‌استانی‌ها این پروازها تداوم داشته باشد تا بتوانیم تعداد پروازها را نیز افزایش دهیم.

ایمانیه افزود: جهت حفظ سلامتی هموطنان و زائرین، کلیه مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا، چه در هنگام خروج زائرین از فرودگاه شیراز و چه در هنگام ورود به فرودگاه به طور کامل رعایت می‌شود و زوّار و نیز خدمه کاروان‌ها ملزم به زدن واکسن و رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار