مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد:

پروژه های راکد و ناتمام؛ ابرچالش توسعه زیر ساخت‌های ورزشی خراسان جنوبی

دیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: وجود ۱۳۹ پروژه ناتمام ورزشی اولویت دار،نیمه تمام و راکد در سطح استان داریم که نیازمند ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار نقد است و این موضوع ابرچالش بخش توسعه زیر ساخت‌های ورزشی خراسان جنوبی است.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 07 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی ، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با ملازم الحسینی،معاونت فنی و عمرانی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی عنوان کرد: تامین اعتبار و تکمیل پروژه‌های ناتمام ورزشی بویژه در نقاط مرزی،محروم و روستایی خراسان جنوبی از محل مسوولیت های اجتماعی آستان و عواید حاصل از موقوفات شهرستان های تابعه مورد انتظار است. وی افزود : وجود ۱۳۹ پروژه ناتمام ورزشی اولویت دار،نیمه تمام و راکد در سطح استان داریم که نیازمند ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار نقد است و این موضوع ابرچالش بخش توسعه زیر ساخت‌های ورزشی خراسان جنوبی است که با ادامه روند فعلی و بدون حضور و مشارکت نهادهای انقلابی، فرجام خوشایندی و تعیین مهلت مشخصی را برای تکمیل،افتتاح و بهره‌برداری از آنها متصور نیستیم.

وی ادامه داد : نیازها و اولویت های نوجوانان و جوانان را در تعریف پروژه ها بویژه طرح های ورزشی باید مورد توجه قرار دهیم. گفتنی است : در این دیدار سید حسین اصغری،مسوول کانون خادمیاران ورزش آستان قدس در خراسان جنوبی نیز حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار