فارس سرمایه گذاران خارجی را جذب می کند

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان فارس گفت: استان فارس سومین استان کشور در حوزه جلب سرمایه گذاری خارجی بوده و سه پروژه به ارزش ١٢٩ میلیون دلار و ایجاد اشتغال ٣٧٠ نفری آماده جذب در فارس است.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 11 January 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: بابک دایی صبح چهارشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: مهمترین موضوعی که در تبصره ١٨ مطرح بوده است جذب این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال است.

وی ادامه داد: با ایجاد دبیرخانه در سطح وزارت خانه اقتصاد تسهیلات پرداختی نیز به استان‌ها افزایش یافته این در حالی است که این تسهیلات بیشتر به بنگاه‌های اقتصادی ناتمام، شرکت‌های دانش بنیان و … پرداخت شده است.

دایی افزود: ٣ هزار و ٧٧۶ پروژه به ارزش هفت هزار میلیارد تومان در فارس ارزیابی و به بانک‌های عامل معرفی شده که این طرح‌ها بیش از ١٠ هزار نفر شغل نیز ایجاد می‌کند.

به گفته او بیش از هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان اعتبار به بنگاه‌های متقاضی پرداخت شده که منجر شده تا بیش از دو هزار و ۵٠٠ شغل ایجاد و دو هزار و ۶٠٠ شغل نیز تثبیت شده است.

دایی یادآور شد: ٣٧ طرح در حوزه صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده‌اند که دو بخش کشاورزی و صنعت ٧٣ درصد از تسهیلات ابلاغی را به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته این مقام مسئول استان فارس سومین استان کشور در حوزه جلب سرمایه گذاری خارجی بوده و سه پروژه به ارزش ١٢٩ میلیون دلار و ایجاد اشتغال ٣٧٠ نفری آماده جذب در فارس است.

به گفته این مقام مسئول جلب سرمایه گذار به آن معنا است که تفاهم نامه و طرح‌های اقتصادی به سرمایه گذاران ارائه شده و جذب سرمایه گذاری به آن معنا است که سرمایه گذار عملیات اجرایی را طرح را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار