صرفه جویی دو میلیون دلاری واحد تولیدی در منطقه محروم

یک واحد تولیدی قطعات خودرو سالانه با تولید ۱۸ میلیون قطعه از خروج ۲ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 19 July 2023

رئیس هیئت مدیره این شرکت تولیدی با بیان اینکه این شرکت در سال ۱۴۰۰ در زمینه تولید یاتاقان انواع خودرو‌های سواری و دیزلی در سایز‌های مختلف در منطقه محروم زواره شروع به فعالیت کرد گفت: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای راه اندازی این واحد تولیدی ۲۰۰ میلیارد تومان بود و در حال حاضر ۶۰ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.
سید محمد هانی طلایی با بیان اینکه خط‌های تولیدی این شرکت به صورت تمام اتوماتیک هستند افزود: این شرکت دومین مجموعه تولیدی در کشور و سومین مجموعه در سطح غرب آسیا است که به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست فعالیت دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این واحد تولیدی انحصار بیش از ۲۰ ساله این محصول در کشور شکسته و سالانه با تولید ۱۸ میلیون قطعه و صادرات به کشور‌های منطقه از خروج ۲ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شده است.
وی با بیان اینکه این مجموعه سال گذشته به عنوان تامین کننده برتر گروه خودروسازی کشور انتخاب شده، افزود: بخش دوم این مجموعه تولیدی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان و افزایش ظرفیت تولید تا دوبرابر و ایجاد اشتغال ۶۰ نفر به صورت مستقیم تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار