برگزیدگان سومین جشنواره هنری استعدادهای درخشان کشور معرفی شدند

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: در سومین جشنواره هنری دانش آموزان سمپاد کشور، بیش از ۱۱ هزار ۱۷۰ دانش آموز از سراسر کشور در رشته‌های مختلف هنری با یکدیگر رقابت کردند و ۱۱۰ نفر برگزیده شدند.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵ 07 September 2024
به گزارش «تابناک فارس» به نقل از ایرنا، الهام یاوری شنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره هنری مدارس سمپاد کشور در شیراز، اظهار کرد: تعامل و تبادل دانسته‌های دانش آموزان مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره است.
 
رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان عنوان کرد: دانش‌آموزان مدارس سمپاد آثار هنری خود را در رشته‌های خوشنویسی، عکاسی، گلیم بافی، منبت کاری، سرود و هنر‌های تجسمی ارائه کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه این آیین گفت: براساس پژوهشی با عنوان بررسی انعطاف پذیری عصبی که از به روزترین تحقیقات علمی دنیا است، مغز انسان به طور شگفت انگیزی منعطف است و باور به استعداد و توانمندی در این زمینه معجزه می‌کند.
 
فرشید قاسمی افزود: بر این اساس، باور به یک استعداد، سبب افزایش توانمندی در یک فرد می‌شود.
 
وی اظهار کرد: تربیت هنری یکی از ابعاد ششگانه تربیتی دانش‌آموزان است و افزایش امید و نشاط در آنها از رهاورد‌های فعالیت هنری است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۵۶۸ دانش‌آموز مدارس استعداد‌های درخشان فارس در سومین جشنواره هنری سمپاد کشور شرکت کردند و پس از داوری آثار ۱۰ اثر دانش‌آموزان این استان برگزیده شد.
 
قاسمی عنوان کرد: یک تیم سرود، یک اثر گلیم بافی، سه اثر منبت کاری، سه اثر خوشنویسی و ۲ اثر عکاسی از دانشآموزان مدارس سمپاد فارس به عنوان آثار برگزیده کشوری انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار