عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در گفت‌وگو با تابناک:

باید پاسخ محکمی به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی بدهیم

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله ضایعه بسیار سختی برای شیعیان جهان است، گفت: باید پاسخ محکمی به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی بدهیم.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 29 September 2024

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار تابناک لرستان با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله ضایعه بسیار سختی برای شیعیان جهان است، گفت: متاسفانه اسرائیل غاصب با همه قساوت و سنگدلی خودش، یک مبارز خستگی ناپذیر را به شهادت رساند. ما این حرکت مذبوحانه را محکوم می‌کنیم و انشاالله پاسخ سختی به این جنابت خواهیم داد. 

گودرزی با تاکید بر اینکه باید پاسخ محکمی به این موضوع بدهیم، عنوان کرد: اسرائیل همانند گرگ هاری شده که به هیچکس رحم نمی‌کند و احساس می‌کند در دنیا کسی جلودارش نیست در صورتی که مردم ما و دنیا و همه دولت‌ها می‌دانند که در حال خویشتن داری هستیم، اما اگر زمانی صبر خود را از دست بدهیم پاسخی قاطعانه و محکم خواهیم داد. 

وی افزود: امیدواریم با تدابیر بسیار خوبی که در شورای عالی امنیت ملی داده شده بتوانیم راهکار مناسب و دقیقی در این رابطه داشته باشیم ما با همه وجودمان منتظر هستیم که دستور صادر شود که چه کاری باید انجام دهیم و امیدواریم که بتوانیم گوشه‌ای از زحمات این مرد بزرگ را جبران کنیم.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار