تابناک گزارش می‌دهد؛

لزوم شناسایی و دستگیری اتباع بیگانه ساکن در کرمانشاه به منظور حمایت از اشتغال جوانان

گروه استان‌ها-شناسایی و دستگیری اتباع خارجی به منظور حمایت از اشتغال جوانان در استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷ 04 October 2024
خبرگزاری تابناک-گروه استان‌ها-حدیث پیروزیان: طبق گزارشاتی که به دست خبرگزاری تابناک کرمانشاه رسیده است، طرح شناسایی، دستگیری و طرد مهاجران اتباع خارجی غیرمجاز به ویژه مهاجران افغانستانی در سطح استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.
 
طی پنج روزه گذشته تعداد قابل توجهی اتباع افغانستانی غیر مجاز ساکن در بخش مرکزی کرمانشاه، سراب نیلوفر، کوزران، ماهیدشت و شهر کرمانشاه شناسایی، دستگیر و طرد شدند.
 
علاوه بر استان، برابر با دستورالعمل ابلاغی از شورای عالی امنیت کشور مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع افغانستانی در استان کرمانشاه، طرح شناسایی و دستگیری اتباع خارجی غیر‌مجاز علاوه بر مرکز استان کرمانشاه در ۱۴ شهرستان تابعه نیز شناسایی و دستگیری‌ها صورت گرفته است و مهاجران بیگانه به خارج از استان برای بازگشت به کشور افغانستان انتقال یافتند.
 
از اواخر سال ۱۴۰۱ که موج ورود مهاجران افغانستانی به استان کرمانشاه آغاز شد، طرح شناسایی و دستگیری مهاجران افغانستانی نیز توسط دستگاه‌های ذیربط استان کلید خورد و در اولویت کاری آنان قرار گرفت. 
 
اقدامات موثری در خصوص جلوگیری از ورود اتباع خارجی و دستگیری مهاجران از استان کرمانشاه صورت گرفته، اجرای طرح ها موفقیت آمیز بوده و رضایت مردم استان کرمانشاه را به دنبال داشته است.
 
امید است برابر با قانون، اجرای  این طرح ها در استان استمرار داشته باشد؛ زیرا که استان کرمانشاه، زخمی جوانان بیکاری است که برای یافتن شغل و درآمد به استان‌های مرکزی کشور کوچ می کنند. 
 
طرح شناسایی و دستگیری اتباع خارجی در استان کرمانشاه به منظور حمایت از اشتغال جوانان استان صورت می‌گیرد؛ زیرا در استان کرمانشاه آمار بیکاری بالا بوده و مسئولین استان نباید اجازه دهند سیاست‌هایی که دولت برای اشتغال جوانان در استان در نظر گرفته شده است، در اختیار اتباع غیر مجاز قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار