طی 8 ماه نخست سال 1394؛

تولید4466تن خمیرمایه رضوی و 4هزار اشتغالزایی

سرپرست شرکت خمیرمایه رضوی گفت: طی 8 ماه نخست سال جاری، حدود 4 هزار و 466 تن خمیرمایه توسط این شرکت تولید شده است.
کد خبر: ۱۵۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 02 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، مهندس علی گل محمدی اظهار کرد: از این میان، بیش از 3 هزار و 240 تن مربوط به خمیرمایه خشک و افزون بر هزار و 225 تن خمیرمایه تازه است.
وی با اشاره به تامین بخشی از مواد اولیه برای تولید خمیرمایه توسط شرکت های کشاورزی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ملاس مورد نیاز این کارخانه، توسط شرکت های قند چناران و تربت حیدریه تامین می شود.
گل محمدی درباره اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش کیفیت و همچنین کاهش هزینه تمام شده خمیرمایه تولیدی تصریح کرد: بدین منظور اقداماتی همچون تغییر در نرم افزار درایرها(خشک کن ها) و نصب تجهیزات آب سردکن برای خنک کردن خمیرمایه تازه با هدف افزایش ماندگاری و تقویت زنجیره سرمایی خمیر مایه تازه انجام شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر این، ناخالصی های ملاس به منظور افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده محصول و کاهش استهلاک ماشین آلات جداسازی می شود.
گل محمدی ایجاد شبکه مویرگی در بازارهای داخلی را راهکاری برای توسعه بازارهای داخلی فروش عنوان کرد و افزود: همچنین جذب نمایندگان با تعهد و باسابقه نیز منجر به افزایش ضریب موفقیت در فروش محصولات شرکت خمیرمایه رضوی شده است.
وی یکی از مهم ترین ویژگی های خمیرمایه تولیدی این شرکت در مقایسه با محصول سایر رقبا را قدرت عمل آوری بیشتر در محصولات نانوایی دانست و بیان کرد: دانه بندی و رنگ بهتر، بسته بندی های مناسب و همچنین تنوع در محصول از جمله مزیت های دیگر تولیدات این شرکت به شمار می رود.
سرپرست شرکت خمیرمایه رضوی با اشاره به اشتغال حدود 150 نفر در این شرکت گفت: این کارخانه برای حدود 4 هزار نفر اشتغال زایی غیرمستقیم ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار