رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی عنوان کرد؛

هشدار پليس فتا به عاملان درج مطالب غيرقانوني در شبکه هاي اجتماعي

تابناک: رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی از تشديد طرح برخورد با فعاليت هاي مجرمانه در فضاي مجازي خبر داد و گفت: كاربران فضاي مجازي از درج محتواي مجرمانه و كپي برداري و انتشار مطالب مجرمانه خودداري كنند.
کد خبر: ۳۲۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 08 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد مصطفي نوروزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: ايجاد امنيت و کاهش مخاطرات براي فعاليت‌هاي علمي، اقتصادي، اجتماعي در فضاي مجازي از جمله رويكردهايي است كه در حوزه مراقبت و پايش از فضاي توليد و تبادل اطلاعات از سوي پليس فتا مورد تاكيد است.

وي اضافه كرد: با توجه به مطالبات مردمي و به منظور پيش‌گيري از تبديل شدن اين فضا به بستري براي گسترش ناهنجاري ها و فعاليت‌هاي غيرقانوني و ممانعت از تعرض به ارزش‌ها و هنجارهاي جامعه، پليس فتا با جديت با هر گونه فعاليت مجرمانه در اين فضا برخورد خواهد كرد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی از شهروندان خواست از عضويت و فعاليت در شبکه هاي اجتماعي و سايت هايي كه در زمينه هاي مجرمانه فعاليت دارند پرهيز نموده و از درج محتوا و يا کپي برداري و انتشار مطالب مندرج در اين سايت ها يا شبكه هاي اجتماعي خودداري كنند.

اين مقام انتظامي هشدار داد : پليس به همراه دستگاه قضايي کشور با گردانندگان سايت ها، کانال ها و گروه هاي مذکور در شبکه هاي اجتماعي برابر قانون جرايم رايانه اي برخورد مي کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار