نفت و گاز- تراکتورسازی

تراکتور با نفت روشن میشود

در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور جام آزادسازی خرمشهر فردا سه شنبه از ساعت 14 در گچساران به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۳۴۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 19 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور فردا روز سه شنبه از ساعت 14 در گچساران رودرروی هم قرار می گیرند.
 
 تراکتورسازی تبریز با شکست تیم های برق جدید شیراز ،ملوان و فولادیاسوج به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده در این مرحله نیز کار سختی در پیش رو ندارد و مقابل نفت و گاز گچ سارانی قرار می گیرد که تا این مرحله شگفتی ساز جام حذفی بوده است.
 
تراکتورسازی تا این مرحله مقابل تیم های لیگ برتری قرار نگرفته است و در این مرحله نیز مقابل تیم دسته دومی نفت و گاز گچ ساران قرار می گیرد.
 
قلعه نوعی برای ریکاوری روحیه بازیکنان تراکتور پس از تحمل اولین شکست فصل مقابل سپاهن اصفهان در هفته گذشته کار سختی دارد. تراکتورسازی برای جبران شکست هفته گذشته مجبور به برد مقابل این تیم شگفتی ساز است.
 
 
  نفت و گاز گچساران  نیز با شکست تیم های فولاد خوزستان ، راه آهن تهران و استقلال خوزستان پا به مرحله یک چهارم نهایی گذاشته است.



کمیته مسابقات، اسامی محرومان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در فصل 96-95 را اعلام کرد که بر این اساس، سروش رفیعی از تیم تراکتورسازی، نمی‌تواند تیمش را در بازی مقابل نفت و گاز گچساران همراهی کند. عماد قاسمی و افشین کمایی (مربی) نیز از تیم نفت و گاز گچساران محرومان بازی هستند.

تراکتورسازان در صورت پیروزی مقابل حریف خود، در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، به مصاف برنده بازی گسترش فولاد و ذوب‌آهن می‌روند.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار