امام جمعه زنجان مطرح کرد

حزب الله همیشه باید در صحنه باشد

تنها راه برطرف کردن دشمنی آمریکا با انقلاب این است که یا ما دست از انقلاب خود برداریم یا آمریکا راه انسانیت پیش گیرد و دشمنی آن‌ها تمامی ندارد.
کد خبر: ۴۵۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 07 July 2017
آیت‌الله علی خاتمی در خطبه نماز جمعه امروز زنجان با اشاره به 18 تیر ماه سالروز کشف کودتای آمریکایی پادگان نوژه عنوان کرد: برنامه این کودتا هدف قرار دادن مناطق حساس و مهم کشور مثل بیت امام توسط هواپیماهای پادگان نوژه همدان بود که خوشبختانه عملیات کشف شد.

وی با تاکید براینکه حزب الله همیشه باید در صحنه باشد، افزود: کشف این کودتا و وقایع دیگر نشان می‌دهد که لشکر خدا  حتی اگر حزب الله غافل شود همیشه حافظ انقلاب است.

خاتمی با بیان اینکه پشتیبان انقلاب خداوند است خاطرنشان کرد: تنها راه برطرف کردن دشمنی آمریکا با انقلاب این است که یا ما دست از انقلاب خود برداریم یا آمریکا راه انسانیت پیش گیرد و دشمنی آن‌ها تمامی ندارد.

وی زمان دشمنی آمریکا با ایران را از زمان پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: متاسفانه برخی فکر می‌کنند آمریکا به دلایل مسایل هسته‌ای با ما دشمنی می‌کند.

امام جمعه زنجان در ادامه  از بالا رفتن مصرف آب و برق در استان در روزهای گرم تابستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مصرف آب در ایران دو برابر مصرف آب در اروپا است و با توجه به جمعیت 80 میلیونی کشور اگر هر کس روزی یک لیتر آب صرفه‌جوئی کند روزانه 80 میلیون لیتر در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار