در مراسمی از خبرنگاران شهرستانهای حوزه جنوب ایلام تجلیل به عمل آمد

بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسمی با حضور شادمهر کاظم زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرنگاران شهرستانهای دهلران،دره شهر،آبدانان و بدره در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰ 10 August 2017

بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسمی با حضور شادمهر کاظم زاده نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی و خبرنگاران شهرستانهای دهلران،دره شهر،آبدانان و بدره در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد.
به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده دراین مراسم با تبریک روز خبرنگار وگرامی داشت یاد شهید صارمی اظهارکرد: رسالت پر مشقت خبرنگاری فارغ از مسائل مادی بوده و صرفا از روی عشق و علاقه است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همدلی و اتحاد و داشتن هدف مشترک که همانا خدمت به مردم است وجه مشترک خبرنگار و مسئولان است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:درهر  عصری ثروتی برای بشریت مهم بوده است و امروز ارتباطات وجریان سیال اطلاعات مهمترین ثروت جامعه  است بطوری که یک رسانه میتواند یک تفکر را در جامعه پیاده کند و جامعه پویا را به سر منزل و مقصود برساند.
وی تاکید کرد:خبرنگاران نوک پیکان این جریان سیال هستند که باعث رشد وبالندگی جامعه اند.
کاظم زاده گفت:خبرنگاران باید بدورازحب و بغض های شخصی و به خاطر جامعه پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایند.
فرماندارآبدانان هم در این مراسم طی سخنانی گفت:رسانه ها رکن چهارم دموکراسی و دارای جایگاه رفیعی هستند.
عسگری افزود:گرچه خبرنگاری برای خبرنگاران نان نداردولی آنها در بی نانی نامی بلند دارندو جامعه بخش قابل توجهی از آگاهی خود را مدیون آنهاست.
وی تاکید کرد:در آستانه شروع بکار دولت دوازدهم هستیم که امیدواریم دولت بتواند با همراهی و همدلی آحاد مردم برنامه ها و شعارهای خود را پیش ببرد.
دراین مراسم چند تن از خبرنگاران خواسته ها ،مشکلات و پیشنهادات خود را با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درمیان گذاشتندودر پایان  مراسم از خبرنگاران تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار