مجمع نمایندگان مازندران وحدت رویه دارند

ولی الله نانوا کناری صبح دوشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان در بابلسر با بیان اینکه مجمع نمایندگان در مسائل استان از وحدت رویه برخوردار هستند اظهار داشت: امروز نمایندگان مجلس استان مازندران بیش از گذشته با وحدت رویه در پیگیری مطالبات استان مازندران مصمم هستند.
کد خبر: ۴۹۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 11 September 2017

به گزارش تابناک : وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی نمایندگان مازندران در مجلس گفت: تصمیمات جدی و همسویی از سوی نمایندگان در طول این مدت کوتاه گرفته شد.

نانواکناری افزود: با توجه به نگرانی های مردم مازندران از قطعی گاز در ایام سرما و خسارت ناشی از آن با تلاش و همت همه نمایندگان مازندران، عملیات انتقال خط گاز سراسری دامغان به مازندران پایان رسید.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به اقدامات دیگر مجمع نمایندگان مازندران عنوان داشت: موضوع واردات برنج و نگرانی کشاورزان از این روند باعث شد تا مجمع نمایندگان به فوریت در خصوص جلوگیری از واردات برنج اقدام کند و بحث مالیات ارزش افزوده نیز مورد پیگیری جدی قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه انتقال آب خزر، مجمع نمایندگان مازندران با حساسیت موضوع وارد عمل شد و خوشبختانه آن نگرانی ها در خصوص انتقال آب خزر با حضور همه نمایندگان برطرف شد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار