آفتاب آمد دلیل آفتاب؛

شهادتی که باز هم نماد وفاداری و وحدت است

در چنین روزهایی است که باز عدو سبب خیر شد و آفتاب آمد دلیل آفتاب.سیدعمار موسوی مدافع حرم و فرزند کوی علوی در حمله رژیم صهیونیستی بشهادت رسید تا هم سند دیگری باشد بر وفاداری و عشق مردم این منطقه به ایران و انقلاب و اسلام ناب و هم پرچم وحدت و یکصدایی مردم ما همچنان بالا نگه داشته شود.
کد خبر: ۵۸۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 10 April 2018

در کوران روزهایی که بخاطر بدسلیقگی های تلویزیون، صدای اعتراض مردم شریف عرب خوزستان بلند شد و پس از آن شاهد صحنه های زیبایی از تجلی وحدت و همگرایی در مراسم ترحیم درگذشتگان قهوه خانه نوارس و یک مراسم ترحیم در سوسنگرد بودیم، برخی صداهای بیگانه قصد داشتند پالس هایی غیرواقعی از جامعه خوزستان منعکس کنند و در رسانه های آنسوی مرز، واگرایی و تقابل اقوام را آرزو می کردند.

در چنین روزهایی است که باز عدو سبب خیر شد و آفتاب آمد دلیل آفتاب. شهادت سیدعمار موسوی مدافع حرم و فرزند کوی علوی در حمله رژیم صهیونیستی بشهادت رسید تا هم سند دیگری باشد بر وفاداری و عشق مردم این منطقه به ایران و انقلاب و اسلام ناب و هم پرچم وحدت و یکصدایی مردم ما همچنان بالا نگه داشته شود.

واقعیت این است که اقوام مختلف خوزستانی فصول و اصول مشترک بسیاری دارند و بر سر ایران، انقلاب و اسلام عزیز یک مرام و حرف و صدا دارند و رنگین کمان زیبای اقوام، از زیبایی های این سرزمین کهن است و دشمن نمی تواند بین آنان فاصله بیندازد.

تابناک خوزستان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهید موسوی، مردم شریف خوزستان را به حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید دعوت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار