دستگیری معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 13 February 2019

دستگیری معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین محمد قاسمی، دادستان مرکز استان قزوین در این خصوص گفت: براساس گزارش واصله از سوی مراجع نظارتی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شد.

قاسمی افزود: بررسی اسناد مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حاکی از آن است که اموال و وجوهی که باید در امورات اداری و برنامه‌های فرهنگی هزینه می‌شده توسط متهم این پرونده، با حساب‌های واسطه‌ای برداشت و تصاحب شده است.

دادستان مرکز استان قزوین تصریح کرد: اتهامات مطرح شده در این پرونده؛ اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است که متهم دیروز دستگیر شده و  پرونده در دادسرای قزوین در حال بررسی و رسیدگی است.

وی عنوان کرد: ما به مردم این اطمینان را خواهیم داد که دستگاه قضایی با هیچ شخص و مقامی عهد اخوت نبسته است و همانند گذشته با کسانی که مرتکب جرمی شوند فارغ از هر پست، مقام و جایگاهی که دارند، برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: دستگاه های نظارتی و بخصوص مراجع نظارتی درون سازمان‌ها باید نظارت خود را تشدید کنند تا شاهد این گونه تخلفات از سوی برخی مدیران نباشیم و در این راستا دستگاه قضایی آمادگی دریافت گزارشات مردمی را نیز دارد و در صورت مشاهده تخلفات از سوی سازمان ها موارد را به دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی اطلاع دهند.

قاسمی در پایان گفت: کلیه اخبار مربوط به روند رسیدگی به این پرونده و سایر پرونده‌ها در زمان مناسب توسط روابط عمومی دادگستری قزوین به اطلاع مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید و مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اهمیت ندهند.  

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ای جان چه چهره معصومی داره ... این داداش ول کنید کار دشمن فرضی است اون بگیرید خب ....
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار