در سالروز شهادت محمود صارمی

شهدای خبرنگار نماد کاملی از ایثار و جهاد هستند

تابناک : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در جمع رابطین روابط عمومی گفت: شهدای خبرنگار نماد کاملی از ایثار و جهاد هستند.
کد خبر: ۷۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 08 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از خبرنگاران سخت‌کوش و صادق گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف و ارائه حقائق رسالت مهم اهالی قلم است، رسالتی که با انجام درست و صحیح آن گام در مسیر شهدا قراردادن است، چرا که شهدای ما بدنبال دست یافتن به حقایق دین و اسلام بودند.

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی تصریح کرد: شهدای ما برای مقابله با دشمن از هر کوششی دریغ نکردند و با اراده و عزمی راسخ در هرزمان و مکانی و در هر پست و مقامی در برابر تهاجم ایستادگی کردند.

وی افزود: خبرنگاران آگاه و بیدار جامعه با روشنگری و تلاش خود و اطلاع‌رسانی صحیح می‌توانند توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنند و جلوی هجمه‌های رسانه‌ای نابجا و فاسد را، بر علیه کشورمان بگیرند.

حجت‌الاسلام هنرمند از روابطین روابط عمومی در بنیاد استان و شهرستان‌های تابعه خواست تا به جدّیت در امر تهیه خبر و اطلاع‌‍رسانی فعالیت کنند و به بهبود و پیشرفت سایت مربوط به ایثار و شهادت کمک کنند.

گفتنی است استان مرکزی قریب به پنج هزار و سیصد شهید تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد 11 تن از ایشان خبرنگار بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار