پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

تابناک : نقدهای شما چراغ راه ما بوده و انشاا... در سالی که به نام سال " ملت، دولت، همدلی و همزبانی" مزین گشته نیز رهنمودهای دلسوزانه خود را از ما دریغ نکرده تا ما با رفع کاستی‌ها بتوانیم وظایف‌ خود را در این عرصه‌ مهم به درستی ایفا کنیم
کد خبر: ۷۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 08 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران به خصوص خبرنگاران حوزه سلامت تبریک گفت.

 

در متن پیام تبریک ایشان آمده است:

بسمه تعالی

گرامی باد یاد و نام شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.

17 مرداد سالروز شهادت این شهید قلم هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان  خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می داریم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندیم و همواره نقدهای شما چراغ راه ما بوده و انشاا... در سالی که به نام سال " ملت، دولت، همدلی و همزبانی" مزین گشته نیز رهنمودهای دلسوزانه خود را از ما دریغ نکرده تا ما با رفع کاستی‌ها بتوانیم وظایف‌ خود را در این عرصه‌ مهم به درستی ایفا کنیم و با یاری یکدیگر به ارتقاء سلامت و اجراء بهتر برنامه تحول نظام سلامت که انقلابی شگرف در این عرصه در کشور را به ارمغان آورده، در استان مرکزی آن‌چنان که شایسته باشد همت گمارده و این حوزه را بیشتر حمایت نماییم.

 

دکتر حسن طاهراحمدی

14 مرداد ماه 1394 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار