وعده تراموای شیراز به حقیقت می پیوندد؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از توسعه مسیرهای دوچرخه تا آمادگی شیراز برای شروع عملیات اجرایی خطوط تراموا و همچنین برنامه ریزی های مختلف در حوزه مطالعات حمل و نقل درون شهری گفت.
کد خبر: ۷۶۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ 01 August 2019

به گزارش تابناک فارس: مجتبی زوربخش که به عنوان سخنران در صحن علنی شورا گزارشی از عملکرد سازمان متبوع خویش ارایه داد از ورود یک‌هزار دستگاه دوچرخه نسل چهار به شیراز خبر داد و گفت: تا اوایل شهریور این دوچرخه ها وارد مسیرهای مربوطه خواهند شد و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی خط یک تراموای شیراز خبر داد و گفت: خط یک تراموای شیراز در بودجه سال ۹۸ شهرداری از اعتبار اولیه‌ای افزون بر ۱۲ میلیاردتومان برخوردار است و این خط از باسکول نادر به سمت شاهزاده قاسم، حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، میدان شهدا،خیابان ۲۲بهمن،محور حافظ،خیابان نفت،آرامگاه سعدیه و در نهایت تا شهرک سعدیه ادامه خواهد داشت.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز قرارداد ساخت سيستم حمل و نقل عمومي تراموا (واگن برقي) تا بهمن 97 پايان مي يابد و بي درنگ عمليات اجرايي آن آغاز مي شود.

زوربخش افزود: اجرای خطوط اتوبوسرانی تندرو موسوم به بی آرتی در شیراز نیز از جمله سایر اقدامات در حال اجرای این سازمان است و همچنین نوسازی ۲۰ درصدی ناوگان اتوبوسرانی شیراز،توسعه خطوط مینی بوسرانی و ورود ۵ دستگاه ون ویژه جابجایی معلولان با امکان ورود با ویلچر نیز از جمله سایر اقدامات این سازمان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار