مرزنشینان در رفاه باشند، بالاترین امنیت را در مرزها خواهیم داشت

وزیر بهداشت گفت: مرزنشینان مرفه و برخوردار مهم ترین حافظان امنیت مرزها هستند و وقتی مرزنشینان ما در رفاه باشند، بالاترین امنیت را در مرزها خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۶۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 03 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، سعید نمکی وزیر بهداشت در آیین افتتاح بیمارستان قدس پاوه گفت: کاهش مرگ و میر زنان و کودکان و کاهش بیماری های واگیر از جمله این دستاوردها است همچنین حرکت های خوبی در زمینه کاهش بیماریهای غیرواگیر در کشور صورت گرفته است.



وی بیان کرد: در اجرای طرح بسیج ملی فشار خون همه همکاری موثری داشتند و این طرح یکی از دستاوردهای مهم کشور در حوزه سلامت محسوب می شود.


نمکی افزود: پیام تبریک دبیرکل سازمان جهانی بهداشت به رهبر معظم انقلاب در خصوص این دستاورد، نشانه بزرگی این طرح در اوج تحریم ها دانست.


وی گفت: طرح تحول نظام سلامت در مرحله اول شامل توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی، کاهش پرداختی از جیب مردم و رسیدگی به بیماران صعب العلاج بود اما در مرحله دوم این طرح تقدم پیشگیری بر درمان و تقدم درمان سرپایی بر بستری و نیز توسعه زیرساخت ها در مناطق کمتر برخوردار برای ما حائز اهمیت و در اولویت است.


نمکی ادامه داد: برای توسعه عدالت در سلامت باید بیشترین سرمایه گذاری در مناطق کمتر برخوردار صورت گیرد مرزنشینان مرفه و برخوردار مهم ترین حافظان امنیت مرزها هستند و وقتی مرزنشینان ما در رفاه باشند، بالاترین امنیت را در مرزها خواهیم داشت.


وی گفت: تامین سی تی اسکن را یکی از این خواسته ها بود که این دستگاه در اسرع وقت برای بیمارستان پاوه ارسال می شود همچنین تامین نیروی متخصص و نیروی انسانی برای تکمیل کادر بیمارستان پاوه در دستور کار قرار می گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار