تصاویری تاسف برانگیز از توریستی ترین شهر کهگیلویه و بویراحمد!

شهر سیسخت به عنوان قطب گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی جنوب کشور این روزها حال و رپز خوشی ندارد!
کد خبر: ۷۸۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 02 October 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است که معابر و خیابان های شهر توریستی سیسخت مملو از زباله شده است ، این در حالی است که برخی حواشی از جمله اعتراضات گاه و بیگاه کارگران شهرداری این شهر هم در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود.

بنابر این گزارش و در پی اعتراضات و اعتصابات متعدد کارگران شهرداری سیسخت  ، فرماندار شهرستان دنا گفت : در هر کجا از اقدامی مثل اعتصاب کارکنان شهرداری سی سخت شکل می گرفت ، برخورد می شد اما ما سعی کردیم وضعیت معیشتی کارگران شهرداری را در نظر بگیریم .
علی یار علی پور گفت : سعی کردیم با کسانی که با اعتصاب خود باعث بی نظمی و ایجاد ناهنجاری در شهر شدند مدرا کنیم اما هر چه سریعتر می بایست تکلیف آنان مشخص شود .
علی پور ادامه داد : این معضل از طرف شورا و شهرداری است ، شورا می بایست این مشکل را جمع کند اگر نمی تواند تکلیف خودشان را مشخص کنند .
وی با اعلام اینکه وظیفه فرمانداری جمع آوری زباله نیست بیان کرد : چندین و چند بار با هماهنگی فرمانداری دهیاری ها اقدام به جمع آوری زباله کردند و همین امروز نیز این کار صورت گرفت ،چون برای سلامت مردم احساس مسئولیت کردند .
سرپرست فرمانداری دنا در ادامه خاطرنشان کرد : تا الان با دوستان مدارا کرده ایم اما اگر این روند ادامه داشته باشد مجبوریم اقدامات قانونی خود را انجام دهیم .
علی یار علی پور گفت : ما دلیل اعتراض کارکنان را می دانیم حق و حقوق آنها را می دانیم و به جد پیگیر خواهیم بود اما تداوم این موضوع به مصلحت نیست و اگر این روند ادامه داشته باشد برخورد قانونی خواهیم کرد .
علی پور گفت : طی یکی دو روز گذشته دیده شده است برخی از افراد زباله های خود را در کنار درب فرمانداری قرار می دهند که این موضوع نیز پی گیری خواهد شد .
تصاویری تاسف برانگیز از توریستی ترین شهر کهگیلویه و بویراحمد!

اما گویا ماجرای اعتراضات و اعتصاب کارکنان و انتقادات و توپ و تشرهای فرماندار به مذاق شورای شهر سیسخت خوش نیامده است و در بیانیه ای از فرماندار خواسته اند سیاسی کاری نکند
در این بیانیه که سایت محلی فصلی نو آن را منتشر کرده ، آمده است: 
جناب آقای علیپور
سرپرست محترم فرمانداری دنا
با اهداء سلام
دست از سیاسی کاری بردارید و به جای تنش در شهر ،تهدید نیروهای خدوم شهرداری و دخالت در امورات شورای شهر برای اهداف خودتان ، همراه با شورای شهر پیگیر بودجه برای مرتفع کردن مشکل کارگران باشید.
مردم سی سخت مردمی هستند که نان و حتی آب خانه هایشان را خودشان با بازوان توانمندشان به شهر انتقال دادند و در جنگ تحمیلی دهها شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند. با مشکلات جنگیدند و به تهدیدها اهمیتی ندادند همواره با سفارش رهبرشان مقاومت کردند و برای حفظ آبرویشان صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشتند. کارگران شهرداری از سال ۹۰ تا کنون در خط مقدم اقتصاد مقاومتی سر خم نکردند تا الان که دچار تبعیض و بی عدالتی شماها که در راس امور هستید شدند. شماها که اهداف سیاسی را مقدم بر نجات شهرداری دانستید و با بهانه گیری های هدفمندانه کام امیدوارانه کارگران را با رد مصوبه شورا در(انتخاب شهردار) نا امید کردید. شما که در راس امورات شهرستان هستید و بهداشت مردم را جزء وظایف خود نمیدانید حتما فردا منکر بقیه وظایفتان خواهید شد. بیایید تنش، تعیین تکلیف برای اعضای شورا را کناربگذارید و همدلی ، اتحاد و پیگیری مشکلات شهر را همراه با اعضای شورا که منتخب مردم هستند در اولویت برنامه کاری قرار دهید تا دعای خیر مردم و خانواده کارگران شهرداری بدرقه راهتان باشد.
من الله توفیق
شورای اسلامی شهر سی سخت
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نظر می رسد ، مسئولین شهر سیسخت متوجه جایگاه این شهر در حوزه گردشگری نیستند چرا که سوء مدیریت ها در بخش های مختلف این شهر لطمات سنگینی را در پی خواهد داشت و لازم است مسئولین نظارتی برای تغییر وضع موجود بررسی سهل انگاری های مسئولین این شهر هر چه سریعتر ورود کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
شورا چه کار کنه جناب فرماندار وقتی همه بدهکاری ها ما هشت سال پیشه. شما هم که حمایت نمیکنید .به خدا دلم برا این شورا مبسوزه چون هرچی شر و جر و بحثه که از دوران رهنما شروع شده افتاده گردن اینها.ببین این آقا چقدر نیرو تزریق کرده به شهرداری و فلنگ را بسته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
احتمالا این هم برنامه ای است برای جایگزین کردن آنها با بی وطن های از افغانستان گریخته! اینطور نیست؟!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار