مدیر مخابرات منطقه استان سمنان:

دکل‌های مخابراتی در مدرسه‌ها دارای فرکانس امن است

دارایی گفت: دکل‌های مخابراتی در مدرسه‌ها دارای فرکانس‌های امن و مورد تایید سازمان‌های نظارت کننده است.
کد خبر: ۷۹۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 07 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: مجید دارایی مدیر مخابرات منطقه استان سمنان گفت : پوشش یکپارچه مخابرات نیازمند نصب دکل در فاصله‌های معین و کارشناسی است و نمی‌توان دکل‌ها را جابه جا گرد.

او افزود: رسانه نقشی کمک کننده در اطلاع رسانی و رفع نگرانی مردم در زمینه دکل‌های مخابراتی در درون شهر و مدرسه‌ها دارد و مردم باید بدانند فرکانس امن ضرری برای برای بدن انسان ندارد.

مدیر مخابرات منطقه استان سمنان تصریح کرد: مخابرات استان در زمینه تامین زیرساخت اینترنتی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده و به دنبال توسعه متوازن در تمام مناطق روستایی و شهری و تحقق مسئولیت اجتماعی است.

دارایی بیان کرد: در برخی مناطق استان به دلیل جمعیت اندک توسعه خدمات مخابراتی توجیه اقتصادی ندارد، اما مخابرات در تلاش برای توسعه متوازن مخابرات در تمام نقاط استان سمنان است.

او یادآور شد: ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان معادل ۲۹۴ روستای بالای ۲۰ خانوار از تلفن ثابت برخوردار هستند و سمنان در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه روستایی در رتبه اول کشور قرار دارد که گواه رویکرد توسعه متوازن در استان است.

مدیر مخابرات منطقه استان سمنان اظهار داشت: مخابرات به واسطه پوشش و خدمات مطلوب اینترنتی، گوی سبقت را از رقیبان خود گرفته است و اکنون اینترنت مخابرات سهم ۶۴ درصدی در بازار دارد.

بیش از ۵۰۲ کیلومتر راه فرعی، ۹۵۹ کیلومتر جاده اصلی و ۸۳۲ کیلومتر مسیر ریلی در استان سمنان از پوشش مخابرات برخوردار است.

۳۶۶ هزار و ۸۰ مشترک تلفن ثابت، و ۱۲۵ سایت پوشش اینترنت پرسرعت در استان سمنان وجود دارد و بیش از ۹۰ دفتر آی. سی. تی در مناطق روستایی ارایه خدمات می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار