مدیرکل صداوسیما استان قزوین:

مردم قزوین نشان دادند که پای انقلاب خود ایستاده اند

مدیرکل صداوسیما استان قزوین در نشست خبری امروز گفت: برنامه های زیادی درراستای دهه فجر و همچنین انتخابات درصدا و سیما تدارک دیده شده است که سعی کرده ایم تا حد ممکن این برنامه ها مردمی باشد.
کد خبر: ۸۱۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 01 February 2020

همه رسانه ها یک هدف دارند و زیر یک پرچم اند

به گزارش خبرنگار تابناک قزوین مدیرکل صداوسیما استان قزوین،آقای انبار گویی در آغار این نشست ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت:در سال گذشته دشمنان هدف گذاری کرده بودند که این انقلاب 40سالگی خود را نبینداما حالا به کوری چشم حسودان و در آستانه چهل سالگی هستیم.

و درحال حاضر بعد ازایام دهه فجر ما در آستانه انتخابات هستیم که انشالله با حضور پرشور مردم همچون سال های گذشته انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

مدیرکل صداوسیما استان قزوین افزود:همانطور که میدانید امسال شدت وسرعت تحولات سیاسی در کشور ما بسیار شدت گرفته است.همچنین رویارویی  انقلاب و استکبار بیش از پیش افزایش یافته است.

وی افزود:مردم قزوین در این مدت نشان داده اند که پای انقلاب خود ایستاده اند و به هیچ وجه پا پس نمی کشند.

انبارگویی در ادامه گفت: برنامه های در زمینه توضیح و تببین انتخابات با هدف آگاهی مردم تهیه شده است که در روزهای مختلف پخش می شود.

همچنین در پایان تاکیید کرد:همه رسانه ها یک هدف دارند و زیر یک پرچم اند باید تلاش کنیم آگاهی مردم را تاحد امکان بالا ببریم تا انتخاب درست تری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار