5500 کیلو چوب بلوط قاچاق در رستم کشف شد

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رستم در استان فارس از کشف ۵۵۰۰ کیلوگرم چوب بلوط قاچاق و بازداشت ۸ نفر در این ارتباط خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 10 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سید بهاءالدین سادات، دوشنبه ۲۱ بهمن گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رستم یک باند قاچاق چوب جنگلی در این شهرستان متلاشی و از آنان ۵۵۰۰ کیلوگرم چوب کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، سادات گفت: این عملیات در روستای جنگلی گل بابکان شهرستان رستم انجام شد و طی آن نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری همیاران طبیعت اعضای باند ۸ نفره قاچاق چوب را دستگیر و سه خودروی آنان را توقیف کردند.

وی افزود: اعضای این باند، با قطع درختان جنگلی و انتقال آن به خارج از شهرستان علاوه بر تخریب عرصه‌های طبیعی، موجب نا امنی و نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند.

سادات همچنین گفت: طی یک عملیات دیگر، یک دستگاه خودری پراید شناسایی و از آن ۳۰۰ کیلوگرم ذغال کشف شد که ۲ متخلف در این ارتباط بازداشت شدند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان رستم با اشاره به همکاری خوب مراجع قضایی این شهرستان در شناسایی متخلفان اراضی ملی، افزود: خودرو توقیف شده به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل و متخلفان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار