برای بازدید از نمایشگاه ارائه کارت ملی الزامی است

موسوی گفت:تمامی مراجعه کنندگان و حاضران در این نمایشگاه اعم از غرفه داران، مسئولان و مردم ملزم به استفاده از ماسک هستند و کارت شناسایی معتبر و کد ملی مراجعان نیز با هدف جلوگیری از افراد مشکوک و ناقل کرونا چک می شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 14 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید محمد موسوی»، امروز (دوشنبه 24 آذر) از فعالیت مجدد نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: با تمهیدات خاصی که در نظر گرفته شده است و با توجه به خارج شدن شیراز از وضعیت قرمز کرونا، نمایشگاه های تخصصی در استان فارس از سوم دی جاری برگزار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» شیراز، تعداد غرفه ها کاهش داده شده ، سالن ها همواره ضد عفونی می شوند و برای شستشوی دست حاضران نیز محل های مناسب ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: تمامی مراجعه کنندگان و حاضران در این نمایشگاه اعم از غرفه داران، مسئولان و مردم ملزم به استفاده از ماسک هستند و کارت شناسایی معتبر و کد ملی مراجعان نیز با هدف جلوگیری از افراد مشکوک و ناقل کرونا چک می شود.

موسوی اعلام کرد: با برنامه ‌ریزی های لازم، نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، درب و پنجره، بالابر و آسانسور و نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش از ۳ تا ۶ دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: مراجعان با در دست داشتن کارت ملی می توانند از ساعت 15 تا 20 از سوم تا ششم دی از این نمایشگاه بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار