کیش گردی مدیران شهرداری با پول مردم

برخی از مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز در شرایط ناپایدار کرونا و با هزینه شهرداری همراه با خانواده راهی جزیره کیش شده اند!
کد خبر: ۹۲۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 05 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: وضعیت شیوع کرونا در سطح کشور همچنان تهدیدی بزرگ برای همه گروه ها است که به همین دلیل به صورت مداوم شاهد پیام ها، مصاحبه ها و گزارش‌های مختلفی درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله خودداری از سفر و دورهمی های خانوادگی هستیم.

در این شرایط حساس که نیاز به عزمی جدی و رعایت همگانی است و مدیران، مسئولان و بزرگان باید بیش از سایر افراد جامعه شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و پیش قراول این عرصه باشند، اما شنیده‌ها حاکی از ان است که این مهم در مورد تعدادی از مدیران شهرداری شیراز صدق نمی‌کند و برخی از مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز در شرایط ناپایدار کرونا و با هزینه شهرداری همراه با خانواده راهی جزیره کیش شده اند!

در پی تماس های خبرنگار فارس با مسئولین و تعدادی از مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز این موضوع تکذیب نشد و برخی حتی تلویحا موضوع را تایید کردند.

حال جای سوال و مطالبه است که در شرایط کرونا که باید نکات و شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش جدی گرفت، مدت‌هاست بر عدم رفت و آمد و محدودیت و عدم سفرهای غیرضرور تاکید می‌شود، چرا مدیران شهرداری شیراز این نکته را نادیده گرفته اند؟

نکته دیگر اینکه چرا هزینه تفریح و گردش این مدیران همراه با خانواده هایشان باید از جیب مردم شیراز پرداخت شود؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار