اولویت استخدام با بخشداری ها و فرمانداری های جدید است

معاون استاندار فارس با بیان اینکه در استانداری فارس ۱۰۰ نفر استخدام می‌شوند گفت: این ۱۰۰ نفر با اولویت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های جدید تاسیس به کار گرفته می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 27 January 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عبدالرضا قاسم‌پور درباره آخرین وضعیت استخدام در دستگاه‌های استان فارس اظهار داشت:آزمون استخدامی با تمهیدات لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سلامت کامل برگزار شد و نتایج در نیمه اول بهمن ماه اعلام می‌شود.

وی با بیان این که در نتایج اولیه 3 برابر ظرفیت را اعلام می‌کنند گفت: پس از آن نفرات نهایی با طی مراحل مصاحبه و گزینش استخدام می‌شوند که در تمامی دستگاه‌های استان فارس هم استخدام صورت می‌گیرد.

معاون استاندار فارس با بیان این که در استانداری فارس 100 نفر استخدام می‌شوند افزود: این 100 نفر با اولویت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های جدید تاسیس به کار گرفته می‌شوند.

 

قاسم‌پور با بیان این که سال گذشته 7 فرمانداری و 17 بخشداری در استان فارس راه‌اندازی شده است، بیان کرد: یک بخشداری جدید هم امسال راه‌اندازی شد یعنی ظرف یک سال 7 شهرستان و 18 بخشداری تاسیس کردیم.

وی عنوان کرد: 100 نفر نیرو برای این فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از طریق آزمون استخدامی در نظر گرفتیم که شروع به کارشان هم برای سال آینده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار