معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان :

مشارکت 27هزار دانش آموز هرمزگانی در دومین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی

تابناک-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از شروع داور ی آثار دانش آموزان مرحله منطقه ای در 10 عنوان مسابقه دومین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 10 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک ازهرمزگان؛ محمد قویدل با بیان اینکه دومین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی از تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1400آغاز شده است، اظهار داشت: بیش از 27 هزار و 230 دانش آموز استان هرمزگان در مرحله منطقه ای این جشنواره با هم به رقابت خواهند پرداخت از این تعداد بیش از 10 هزار دانش آموز پسر و قریب به 17 هزار و 200 دانش آموز دختر می باشند.
وی ادامه داد: دومین جشنواره علمی –پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی، در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری و در 10 عنوان مسابقه نانو، مسابقات آزمایشگاهی، سلولهای بنیادی، کد نویسی، نجوم، ادبیات و علوم انسانی، گیاهان داروئی، دریا، انرژی های نوین و زیست فناوری، با هدف تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه وتقویت مهارت کارگروهی در بین دانش آموزان برگزار می شود.
به گفته قویدل، دانش آموزان جهت شرکت در این جشنواره در سامانه همگام ثبت نام و آثار خود را جهت داوری ارسال نموده اند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کووید 19، داوریها به صورت غیر حضوری انجام و نفرات برگزیده در مرحله منطقه ای برای داوری در مرحله استانی که هفته اول تیرماه 1400 برگزار خواهد شد معرفی خواهند شد.
این مقام مسئول در پایان اعلام کرد: داوری این مرحله به مدت یک هفته ادامه دارد و نتایج این مرحله از داوریها تا پایان اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار