موج پنجم کرونا فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی مشهد را تعطیل کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد از تعطیلی کلیه فرهنگسراها و سازه‌های ورزشی شهرداری در پی قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 10 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، سیدمجتبی منتظری با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با قرارگیری مجدد مشهد در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا کلیه فعالیت‌های حضوری فرهنگسراهای شهر از امروز ۱۹ تیرماه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و فعالیت‌های گروهی، کارگاه‌های آموزشی و سایر کلاس‌های فرهنگسراها در صورت امکان به صورت مجازی برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس تنها نیروهای اداری فرهنگسراها به منظور برنامه‌ریزی‌ و پشتیبانی از ساعت ۷ تا ۱۳ در این مراکز حضور خواهند داشت و فرهنگسراها امکان پذیرش مراجعان حضوری را ندارند.

منتظری تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز موج پنجم شیوع بیماری کرونا برگزاری هرگونه برنامه‌ فرهنگی و اجتماعی اجتماع‌محور در سطح شهر تا بازگشت شرایط به وضعیت بهتر ممنوع خواهد بود.

وی افزود: یک سال و نیم از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و بر این اساس الگوهای جدیدی برای برگزاری برنامه‌های اجتماع‌محور ایجاد شده است که بر این اساس شهرداری مشهد آماده‌ است به منظور برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بوستان‌ها و فضاهای باز عمومی را در اختیار مراکز فرهنگی، مساجد و هیات مذهبی قرار دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد با اشاره به تعطیلی کلیه سازه‌های ورزشی شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس آیین‌نامه ابلاغی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با توجه به قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا کلیه سالن‌ها و سازه‌های ورزشی شهرداری مشهد از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار