ایجاد 85 هزار شغل در بخش صنعت، معدن و تجارت اصفهان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در هشت سال گذشته، برای ۸۵ هزار و ۸۵۹ نفر در بخش های مختلف این نهاد اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۹۸۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ 23 July 2021

ایرج موفق افزود: در دولت تدبیر و امید سه هزار و ۹۷۸ پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان اصفهان با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۲۸ هزار میلیارد  و ۲۹۵ میلیون ریال صادر شد.
به گفته وی، ۶۸ هزار و ۸۷۱ نفر با صدور این تعداد پروانه بهره برداری مشغول به کار شدند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه در این مدت ۴۹۵ جواز تاسیس صنعتی برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت این استان صادر شده است، افزود:  اجرای طرح‌های مرتبط با این تعداد جواز صنعتی صادر شده در استان به ۸۰ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد که اشتغالزایی جوازهای صنعتی در این مدت ۱۷ هزار و ۷۸ نفر پیش‌بینی شده است.
وی افزود: سه هزار و ۱۶۱ فقره معافیت گمرکی به ارزش بیش از یک هزار و ۶۸۴ میلیارد دلار برای تولیدکنندگان و صنعتگران استان برای واردات ماشین‌آلات در هشت سال گذشته صادر شده است.
موفق اضافه کرد: معافیت گمرکی واردات مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی موضوع ماده ۱۲۱ قانون امور گمرکی نیز در این مدت به تعداد ۲۴۵ فقره به ارزش ۶۵ میلیارد و ۹۴ میلیون دلار صادر شده است.  
وی بیان کرد: در هشت سال گذشته تعداد ۳۸۸ فقره پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری ۲ هزار و ۹۱۱ میلیارد ریال در بخش معدن استان صادر شده است که با صدور این تعداد پروانه برای ۲ هزار و ۶۹۶ نفر در بخش معدن استان فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار