در دو سال گذشته

وصول هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در استان اصفهان

مدیرکل امور مالیاتی اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره امورمالیاتی اردستان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه در سه سال گذشته تدوین بسته حمایتی موجب رضایتمندی ۹۵ درصداز مودیان شده است افزود: هیچ واحد تولیدی بخاطر مالیات در سطح استان تعطیل نشده است.
کد خبر: ۹۸۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ 25 July 2021

بهروز مهد لوروز با اشاره اینکه در سه سال گذشته کمک به شهرداری‌ها ودهیاری‌های از محل ارزش افزوده رشد سه برابری داشته است گفت: این عوارض طبق قانون جدید از ۳ به ۴درصد ارتقا یافته که در سال گذشته دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و در ۴ ماهه امسال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عوارض ارزش افزوده در سطح استان توزیع شده است.
فرماندار اردستان هم در این جلسه گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده در این سال‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری هاافزایش داشته، ولی مشکلی که در شهرستان وجود دارد موضوع توزیع این عوارض برمبنای جمعیت است که اردستان بدلیل مهاجرت مردم از آن، با کمی جمعیت مواجه و تخصیص اعتبار آن کم است.
حمیدرضا تاملی با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰درصد بودجه شهرداری‌ها از ارزش افزوده تامین می‌شود افزود: از ۷ دهستان اردستان ۶ دهستان محروم هستند و۲۰ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی بوده نیاز به حمایت بیشتری دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار