مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: اینک هزار و ۳۲۴ دستگاه تراکتور در این شهرستان خراسان شمالی فاقد پلاک هستند که این وضعیت دریافت خدمات را مشکل کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 02 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،دکتر حسن ایزانلو اظهار داشت: مجموع کل تراکتورهای این شهرستان، ۲ هزار و ۹۵۴ دستگاه است که تاکنون هزار و ۶۳۰ دستگاه پلاک گذاری شده است.

وی با بیان اینکه امسال  ۶۶۰ پرونده پلاک گذاری تراکتور در این شهرستان تشکیل شده است خاطرنشان کرد: ۲۶۰ دستگاه تراکتور توسط پلیس راهور بازدید شده است و متقاضیان می توانند در کوتاهترین زمان به مراکز جهادکشاورزی دهستان مربوطه و یا به شرکت های فنی و مهندسی کشاورزی جهت ارائه مدارک و تشکیل پرونده مراجعه کنند.

ایزانلو اضافه کرد: شماره گذاری ماشین‌آلات کشاورزی با برنامه‌ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی وزارت کشور با هدف هویت بخشی و شناسنامه‌دار کردن دستگاه‌های کشاورزی و صدور کارت سوخت هوشمند انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: پلاک دار کردن تراکتورها و کمباین های کشاورزی سبب آسان سازی اموری همچون بیمه دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی، صدور کارت سوخت و امور حقوقی از جمله خرید و فروش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار