عبدالغفور حوت به عنوان سرپرست فرمانداری کنارک منصوب و از خدمات حمیدالدین یوسفی قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 05 November 2021
تودیع و معارفه فرماندار کنارک/ تجلیل مدیرعامل پتروشیمی مکران از فرماندار سابق


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، با حضور ابوذر کوثری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، عبدالغفور حوت به عنوان سرپرست فرمانداری کنارک منصوب و از خدمات حمیدالدین یوسفی قدردانی شد.

مراسم تودیع معارفه فرمانداران کنارک   حضور مدیران محلی و استانی، ائمه جمعه اهل سنت و تشیع، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و اقشار مختلف مردم در محل سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی کنارک برگزار شد.

یوسفی که در طی دوران خدمت خود، منشا خدمات گسترده‌ای برای مردم، صنعت و فرهنگ کنارک بود، مورد تکریم بخش‌های مختلف قرار گرفت؛ من‌جمله مدیرعامل بزرگ‌ترین طرح صنعتی استان با صدور پیامی از وی تقدیر نمود.

متن پیام علیرضا منیری ابیانه مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای حمیدالدین یوسفی
سلام علیکم
اکنون‌ که دوران خدمت جنابعالی در قامت فرماندار شهرستان کنارک به پایان رسیده، جا دارد از تلاش‌های بی‌دریغ و موثرتان در ایجاد توسعه پایدار و ارتقای سطح زندگی در این شهرستان تقدیر و تشکر نمایم.
بی‌شک، نام جنابعالی بر تارک مدیران موفق بلوچ که در راه آبادانی و فراهم نمودن زمینه‌های رشد و ارتقای شاخص‌های رفاه مردم، از هیچ کوششی دریغ نکردند می‌درخشد و حافظه‌ی تاریخی بلوچستان همیشه سربلند از مشاهده‌ی علم میرکمبرها، سبیل اخلاقی‌ها و سلمان برجسته‌ها بر دوش مدیران پاکدستی چون شما بر خود می‌بالد.
اینجانب به عنوان یک صنعتگر، ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت‌های سازنده و کوشش جنابعالی برای تسهیل روند توسعه در سواحل مکران، آرزوی موفقیت در سایر عرصه‌ها را بدرقه راهتان می‌کنم.

علیرضا منیری ابیانه/ مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار