کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در اکثر مناطق استان بارش پراکنده و در نیمه‌ غربی و شمال استان بارش به ‌صورت باران و برف، احتمال کولاک برف در گردنه‌ها و سپس مه‌آلودگی پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 06 December 2021

ابراهیم هنرمند، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار برای امروز است، بر این اساس امروز در اکثر مناطق، آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در اکثر مناطق استان بارش پراکنده و در نیمه‌ غربی و شمال استان بارش به ‌صورت باران و برف، احتمال کولاک برف در گردنه‌ها و سپس مه‌آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه دوباره جوی نسبتاً پایدار بر روی استان حاکم خواهد شد، بیان کرد: از روز سه‌شنبه شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی به ویژه در اوایل روز فراهم می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۷ و کمینه فردا منفی یک درجه سانتی‌گراد و خور و بیابانک با ۱۷ و فرودگاه شهید بهشتی با منفی ۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار