استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:
استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: واکسیناسیون موحب جلوگیری از بروز موج های بعدی بیماری کرونا در آینده می شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 11 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد با ابراز خرسندی از جایگاه خوب استان در شاخص های مراقبت از سلامت مردم گفت: مقابله با بیماری کرونا در موج های مختلف این بیماری یکسان است که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تزریق واکسن از جمله این راهکارهاست.

 

حسین نژاد افزود: در خصوص ضرورت تزریق واکسن باید در جامعه فرهنگسازی شود و افراد بدانند عدم تزریق واکسن موجب شیوع بیشتر بیماری و آسیب به سلامت دیگران است.

 

وی با اشاره به اعلام آمادگی استان برای مقابله با موج بعدی بیماری کرونا، گفت: خراسان شمالی منطقه ای سردسیر است، بنابراین از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر متولیان امر چگونگی و زمان اجرای دستورالعمل های بهداشتی از جمله بازگشایی مدارس در استان بررسی و پیشنهادات لازم به سطح ملی ارائه شود.

 

حسین نژاد در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: برخورد با کارمندانی که تا کنون واکسن نزده اند بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود و در گام های مختلف این برخوردها انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار