هرجایی که پروژه‌ها به زمین مانده وارد میدان شویم و از سال ۹۹ تاکنون دو هزار پروژه مختلف به ارزش ۷۶۰ میلیارد تومان در استان مازندران اجرا شده است.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 29 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون دو هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش ۷۶۰ میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

سردار سیاوش مسلمی پیش ازظهر امروز چهارشنبه در مراسم تقدیر از برترین‌های سازندگی در ساری با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا کلید واژه مردمداری انقلاب را دچار خدشه کند، گفت: اگر این بخش دچار خدشه شود، انقلاب دچار مشکل اساسی می‌شود.

وی با اظهار اینکه امروز مردم بیش از گذشته نیازمند حمایت و کمک هستند، افزود:

از یک سو دشمن با همه امکان برای ایجاد محدودیت برای نظام اسلامی وارد شده است و این مسئله سبب بروز مشکلات زیادی برای مردم شده است.

وی ادامه داد: مؤلفه دیگری که در حوزه اعتماد آفرینی نقش دارد، مردم دوستی است و در حال حاضر با کمک و استفاده از ظرفیت استانی و کمیته امداد، ۲۵۸ واحد مسکن مددجویی در حاشیه شهرستان چابهار در دست احداث داریم.

سردار مسلمی با بیان اینکه رقیب پیمانکاران نیستیم، گفت:

هرجایی که پروژه‌ها به زمین مانده وارد میدان شویم و از سال ۹۹ تاکنون دو هزار پروژه مختلف به ارزش ۷۶۰ میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: در حوزه تهیه جهیزیه سه هزار جهیزیه تأمین و تحویل شده است و در سال جاری تاکنون ۲۷۶ هزار بسته معیشتی تهیه شد و در سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز ۴۲ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار