فرماندار کرمانشاه گفت: از مهمترین خصلت‌های شهید سلیمانی تقوا، اتصال به درگاه خداوند، مردمداری، شجاعت، تدبیر و حضور عملی در صحنه‌های دفاع از اسلام و مسلمین و همراهی با رزمندگان سپاه اسلام بود.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ 04 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «فضل الله رنجبر» دوشنبه شب به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی در  جمع مردم منطقه بیلوار افزود: شهید حاج قاسم معمار محور مقاومت بود که اتصال به درگاه خداوند را داشت و خداوند عزت خود و رسولش را به او عطا فرمود و به همین خاطر شهید سلیمانی سردار دلها و محبوب دل ملت‌های مسلمان شد.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی در عرصه سیاسی و نظامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب شجاع و با تدبیر بود و در دوران دفاع مقدس جانفشانی ها کرد و خدمات ارزشمندی را به ملت بزرگ ایران در حراست و پاسداری از مرزهای میهن اسلامی داشت و در این راه چند مرحله نیز مجروح شد اما با استقامت و صبوری و توکل به خداوند متعال همچنان راه امام و شهدا را ادامه داد.  

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: این شهید در دوران دفاع مقدس مخلصانه خدمت کرد و در شرق کشور با اشرار و قاچاقچیان نیز در راستای خدمت به مردم مبارزاتی داشت و توانست با اتکال به خدای متعال، پیروی از مقام معظم رهبری سازماندهی نیروهای مسلمان را در کشورهای مختلف با موفقیت داشته باشد.

وی گفت: امروز مردم بخش دینور که مردمی انقلابی، شهیدپرور و با ایمان هستند در دومین سالگرد ترور شهید سلیمانی همچنان فقدان این مرد بزرگ در دلها سنگینی می کند و پیام دومین سالروز شهادت شهید سلیمانی انتقام سختی است که برای امریکا و آمریکاییان و جبهه استکبار جهانی و به طور قطع انتقام خون پاک آن فرمانده عزیز که در دفاع از جهان اسلام و مظلومین جهان به شهادت رسید سرانجام گرفته خواهد شد.

رنجبر همچنین با تشریح ابعاد زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) مبنی بر زهد، تقوا، قناعت، صبوری و روشنگری در عصر خود و نیاز جامعه در این دوران متلاطم و بداخلاقی‌ها الگو قراردادن ابعاد زندگانی آن حضرت را برای پیشرفت و تعالی جامعه ضروری دانست.

فرماندار کرمانشاه در پایان این مراسم با حضور در مزار شهیدان بخش بیلوار با آرمان‌های شهدای گرانقدر این منطقه تجدید عهد و پیمان کرد.

به گزارش ایرنا، بخش بیلوار با بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت یکی از بخش های شهرستان کرمانشاه است.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور رییس جمهوری وقت آمریکا، دونالد ترامپ صورت گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار