اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، برف (مناطق سردسیر و مرتفع) از اواخر روز پنجشنبه تا اواخر روز جمعه هفته جاری در استان "هشدار زرد" صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷ 02 March 2022

بر اساس هشدارهای مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

هواشناسی اصفهان روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از بارش باران، برف (مناطق سردسیر و مرتفع) از اواخر روز پنجشنبه تا اواخر روز جمعه در اکثر مناطق استان (به‌جز شمال شرق) و شدت بارش در مناطق غرب و جنوب استان خبر داد.

بر اساس این گزارش، احتمال اختلال در تردد، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف در جاده‌های کوهستانی، احتمال مسدود شدن راه‌های روستایی به سبب بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان و احتمال آب‌گرفتگی معابر شهری وجود دارد.

در این اطلاعیه به هم‌وطنان توصیه‌شده است تا ضمن خودداری از تردد غیرضروری، احتیاط در جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی وامدادی برای عملیات برف‌روبی در مناطق مرتفع، سایر اقدامات پیشگیرانه لازم به‌ویژه در فعالیت‌های کشاورزی را برای دوری از خسارت احتمالی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار