تخريب شركت فولاد خوزستان با چه هدفي دنبال مي شود؟
متاسفانه در چند روز اخير اقدامي مهندسي شده عليه ارگان هايي كه از نشريات و رسانه هاي مجوز دار حمايت مي كنند، آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹ 09 April 2022

متاسفانه در چند روز اخير اقدامي مهندسي شده عليه ارگان هايي كه از نشريات و رسانه هاي مجوز دار حمايت مي كنند، آغاز شده است.
تخريب هاي اخير از ارگاني شروع گرديده كه در سالهايي كه بدترين اقدامات و تحريم ها از سوي دولت روحاني و حتي احمدي نژاد با هدف تضعيف نشريات و رسانه هاي منتقد صورت گرفت بيشترين كمك را به رسانه هاي منتقد و آزاد نموده اند، شركت فولاد خوزستان از محدود ارگانهايي محسوب مي شود كه در اين دوران سخت به روزنامه هاي محلي، سراسري، هفته نامه ها و پايگاه هاي خبري كه از همه جا قطع اميد كرده بودند كمك كرده است.
حال سوال اينجاست كه چرا عده اي دست به تخريب شركت فولاد خوزستان زده اند؟ جواب ساده است! برخي افراد پيمانكار به بهانه اينكه سايت خبري دارند با اهرم مطالبه گري اقدام به باج خواهي از مديران ادارات و ارگان ها مي كنند و اگر مديران آن ارگانها زير بار درخواست هاي زياده خواهانه و … آنها نرفت به تخريب و سياه نمايي روي مي آورند!

اما داستان از آن جا شروع شده است كه برخي افراد براي تضعيف مديريت شركتي كه عملكردش در خدمات اجتماعي، استخدام بومي ها و پرداخت حق و حقوق مردم منطقه زبانزد خاص و عام بوده و نقش مهمي در توسعه مناطق حاشيه اي ايفا كرده است حمله كرده و كمك اين شركت به رسانه ها را بهانه كرده است و براي تضعيف مديران شركت فولاد خوزستان ابتدا به حاميان آن شركت حمله نموده تا بعد از دور كردن رسانه هاي حامي شركت فولاد، مديران شركت را در گوشه رينگ تنها گذاشته و در فاز دوم نقشه شومشان، به مديران شركت حمله ور شده و آنها را مجبور به همكاري كنند!

اگر كمي به بهانه اي كه تيم تخريب به آن متوسل شده توجه كنيم خواهيم ديد شركت هايي از قبيل شركت فولاد مباركه و … حداقل ٢٠ برابر اين كمك و حمايت ها را از نشريات حامي خود كرده اند و در خوزستان نیز اين كمك ها بخاطر حضور يكي از مطبوعاتي هاي باسابقه(غلامرضا فروغي نيا رئيس فعلي هيات مديره خانه مطبوعات خوزستان) در روابط عمومي به بيش از ٢١٠ نشريه و رسانه صورت مي پذيرد.

در پايان اين نكته را يادآور ميشوم كه عمده دليل تخريب هاي اخير ايستادگي مديريت موفق شركت فولاد خوزستان در مقابل تيم هاي زياده خواهي است كه تاكنون زير بار استخدام هاي خارج از ضابطه و سفارشات برخي مقامات و تيم هاي سياسي كمر خم نكرده است، اما به اين عوامل نكته اي را گوشزد ميكنم با اين اقدامات تخريبي، مديرعامل فولاد خوزستان دست از حمايت از رسانه ها برنميدارد و نشريات و رسانه ها نيز كمك هاي اين شركت را در دوران سخت گذشته فراموش نخواهند كرد و مثل هميشه در كنار مديريت موفق اين شركت خواهند ايستاد.
حسن سلامت دوم - سردبير روزنامه نسيم خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار