استاندار قم گفت: مجموعه مدیریت استان حاضر است در زمینه خدمت به مردم شهر و روستا بیشترین تعامل را با اعضای شوراهای اسلامی داشته باشد و در مباحثی هم که از توان استان خارج است از نهادهای مرکزی پیگیری های لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 01 May 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد شاهچراغی شامگاه شنبه در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم، با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها در قانون اساسی، افزود: شوراها یکی از ارکان مهم تصمیم گیری در کشور است.

استاندار قم با تاکید بر غنیمت شمردن مسوولان و مدیران از فرصت کوتاه مسئولیت، تصریح کرد: کار پرحجم و سنگینی در پیش روی مسئولان استانی وجود دارد که این نظام مسائل کلان صرفا با همراهی و همدلی تمام افراد تصمیم ساز و تاثیرگذار حل شدنی است.

شاهچراغی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص ارزش افزوده در قانون بودجه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید از برخی تبصره های قانون بودجه نسبت به بهره گیری از درآمدهای ناشی از ارزش افزوده توسط شهرداری ها استفاده بهینه ای انجام بگیرد.

وی اظهار کرد: رویکرد مجموعه مدیریت استان کمک به شوراهای اسلامی شهر و روستا به شرط همراهی و همکاری این نهادها با سیاست های کلان استان و دولت است.

استاندار قم با بیان اینکه یکی از شرط های توفیق در جایگاه خدمت همدلی و همزبانی است، افزود: طی شش ماه گذشته مجموعه مدیریت استان تلاش کرده تا مشکلات اصلی استان بخصوص در محلات کم برخوردار را احصا و شناسایی کند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به جمعیت ساکن روستاهای استان تاکید کرد: اراده اصلی شوراهای اسلامی روستاها توجه به مشکلات و نیازهای مردم ساکن روستا باشد.

شاهچراغی اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان حاضر است در زمینه خدمت به مردم شهر و روستا بیشترین تعامل را با نمایندگان مستقیم مردم داشته باشد و در مباحثی هم که از توان استان خارج است از نهادهای مرکزی پیگیری های لازم را انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار