از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آخرین وضعیت بیماران کرونایی در مازندران اعلام شد
کد خبر: ۱۰۴۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ 22 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، بیست و نه بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

همچنین در این مدت ۲۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

هم اکنون ۷۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۱۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کرونا؛ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل گزارش نشده است.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۲۵ بیمار جدید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۱۷ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

دکتر فرهاد غلامی افزود: ۱۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: اکنون ۶۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر غلامی افزود: موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۴ بیمار جدید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به بستری ۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیر مجموعه این دانشگاه گفت: در این مدت ۸ بیمار نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار