حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در نماز جمعه اهل سنت زاهدان در هفته مدیریت مصرف انرژی
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور در نماز جمعه اهل سنت زاهدان ضمن اقامه نماز برای نمازگزارن در خصوص اهمیت رعایت مدیریت مصرف انرژی مطالبی را ارائه نمود.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ 25 June 2022

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، در هفته مدیریت مصرف انرژی مهندس پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور در نماز جمعه اهل سنت زاهدان ضمن اقامه نماز برای نمازگزارن در خصوص اهمیت رعایت مدیریت مصرف انرژی مطالبی را ارائه نمود.

مهندس پرنده مطلق ضمن تشکر از همه مردم استان سیستان و بلوچستان در خصوص رعایت مدیریت مصرف برق عنوان داشت: با توجه به شروع گرمای شدید در هفته پیش‌رو بیش از پیش مشارکت و همیاری همه مردم نیاز است تا از پیک بار سال جاری عبور نماییم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان از مردم عزیز و فهیم استان درخواست نمود با صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی در روز و استفاده از نور طبیعی برای روشنایی، تنظیم دمای کولر گازی بین ۲۴ تا ۲۶، استفاده از دور کند کولر آبی، استفاده از وسایل پر مصرف ماشین لباسشویی، اتو، جاروبرقی در ابتدای روز و یا آخر شب و نکات دیگر را رعایت نمایند و در زمان اوج مصرف همیار صنعت برق استان و کشور باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار