کد خبر: ۱۰۵۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 05 July 2022

الهام چرخنده متولد سال ۱۳۵۷ بازیگر سینما و تلویزیون و همسر سابق فرشید نوابی می باشد . وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت‌های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد.

به گزارش هنر ام‌روز، الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.

 

همسر الهام چرخنده کیست؟

سیدمحمد درویشی از روحانیون ایرانی و دارای تحصیلات حوزوی که از سه سال پیش با خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و فعال مذهبی در حوزه حجاب ازدواج کرده و اکنون ساکن کربلا است.

الهام چرخنده متولد 1357 است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است. الهام چرخنده چند سالی است که به همراه شوهر روحانی‌اش در کربلا زندگی می کند.

وی درباره فعالیت‌های خود در شهر کربلا خاطرنشان کرد: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می‌روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

لازم به ذکر است، چندی است خبر مهاجرت الهام چرخنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می‎شود که این بازیگر سینما و تلویزیون امروز اعلام کرد دلیل مهاجرتش به عراق، به دلیل شغله همسرش بوده و بعد از آن مجددا به ایران بازمی‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار