با اکثریت آراء اعضای هیات مدیره؛
در جلسه هیات مدیره جمعیت هلال‌احمر استان ایلام که امروز با حضور اعضای این هیات برگزار شد، غلامرضا علی محمدی به عنوان مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ 09 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان ایلام امروز با دستور کار انتخاب مدیر عامل جمعیت هلال احمر در سالن جلسات جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

در این جلسه پس از رای گیری، غلامرضا علی محمدی با اکثریت آراء به عنوان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان انتخاب و به رئیس جمعیت هلال احمر جهت صدور حکم معرفی شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان در این جلسه از حسن نظر و اعتماد اعضای هیات مدیره قدردانی کرد و ضمن تبریک اعیاد مبارک، گفت: فعالیت در هلال احمر بسیار ارزشمند و ارائه خدمات عام المنفعه و کمک به آسیب دیدگان و افراد گرفتار شده در حوادث و بحران ها لذت بخش است و این را موهبتی از طرف خدای متعال می دانم 

غلامرضا علی محمدی اظهار کرد: در حوزه های کاری مختلف جمعیت هلال احمر استان کارگروه های علمی را تشکیل خواهیم داد و امورات و فعالیت های این جمعیت علمی و برنامه محور پیش خواهد رفت.

علی محمدی با اشاره به این حدیث مبارک از امام علی علیه السلام که هیچ انسان دانایی از مشورت بی نیاز نیست، گفت: حتماً در تصمیم گیری ها از ظرفیت و مشورت های اعضای هیات مدیره و مجموعه جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد تا خروجی این تصمیمات در راستای اهداف بشر دوستانه جمعیت هلال احمر و نظام مقدس جمهوری اسلامی مفید و موثر باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک عید سعید قربان و بیان فضیلت های دعا در روز عرفه ، گفت: با شناخت کاملی که آقای علی محمدی از مجموعه جمعیت هلال احمر استان دارد و اعضای هیات مدیره و همکاران بسیار خوبی که در جمعیت استان داریم ، انشاالله که بتوانیم در راستای اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و خدمات بشر دوستانه قدم های بسیار بزرگی برداریم.

گفتنی است در این جلسه ضمن تبریک انتصاب شایسته غلامرضا علی محمدی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام و آرزوی موفقیت برای ایشان در این مسئولیت جدید از زحمات علی اصغر علی اکبری مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان در طول دوران تصدی تشکر و قدر دانی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار